close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איזה באלאנסבורד מתאים לי?

מערכת שורשכט תמוז, תשפב28/07/2022

ישנם המון סוגים של באלאנסבורדים, בגדלים שונים, צורות ועיצובים שונים ומנגנוני יציבה ואיזון שונים. איך אדע מהו בורד האיזון שיכניס הכי הרבה באלאנס לחיי?

תגיות:
צילום: freepik
באלאנסבורד קלאסי -
בורד איזון רגיל, עם גליל ושני מעצורים לבטיחות בקצוות הבורד. הבורד עצמו מגיע במידות של 80 על 37 ס''מ, עם זנב בצורת גלשן פיש ופס חרוט
צילום: freepik
ברכז הבורד לאורכו - גם מוסיף לסטייל של הבורד וגם עוזר למקם את הרגליים במרכזו. ניתן לבחור את הדגם הקלאסי, או דגם מעוצב - beluga, turtle, gobi fish וכדומה. באלאנס בורד זה מתאים לרוב האנשים. הוא משפר את היציבה, מהנה מאוד לתרגול ומתאים גם למתחילים וגם למתקדמים. מבחינת גילאים - ילדים מגיל 4-5 ועד מבוגרים (ללא בעיות בריאותיות שקשורות ליציבה או קשיים משמעותיים בהליכה/עמידה).

מתנה לילד בר מצווה, לחברה שמנסה להיכנס לכושר, לחבר הגולש או לכל אחד ואחת שרוצים להוסיף יציבה ואיזון לחיים.

מיני בורד -
המיניבורד הוא באלאנס בורד קטן ללא גליל, כאשר במקום גליל יש רוקר מעץ שמחובר בחלקו התחתון של הבורד ויוצר אפקט של נדנוד - אפשר לבחור רוקר אנכי ואפשר לבחור רוקר אפקי. או לרכוש סט של שני בורדים - אחד כזה ואחד כזה.
התרגול במיני בורד קל משמעותית מאשר באלאנס בורד רגיל, והוא מומלץ לילדים מתחת גיל 4, למבוגרים עם קשיים ביציבה שרוצים בורד יותר סלחן, או לאנשים שרוצים לתרגל בתוך משרד, תוך כדי עבודה - בלי להסתכן בלעוף מהבורד ולשבור את המחשב או להיתקע בשולחן.

לונגבורד באלאנס -
באלאנס בורד ארוך, עם גליל ארוך וארבעה מעצורים.
הבורד הזה נועד ספציפית לתרגול גלישה - גלים, קייט או סנובורד. האורך של הבורד עוזר לדמות מנח רגליים מדוייק יותר ודומה יותר למנח על הבורד האמיתי, והשימוש בגליל לאורך לוח האיזון - מייצר תנועה הדומה יותר לתנועת גלשן אמיתי.
אפשר לתרגל על הלונגבורד גם לרוחב - אך זה יותר קל ופחות מאתגר מאשר בבורד הרגיל.
מומלץ בעיקר למי שרוצה להתמקד בשיפור הגלישה שלו.

באלאנס בורד 360 מעלות -
זהו באלאנס בורד למתקדמים. זה בעצם קרש איזון רגיל עם גליל, כאשר בנוסף לגליל - הוא מגיע גם עם כדור מעץ, וסטופר עגול שאפשר להרכיב ולהסיר באופן ידני מהבורד. אפשר לתרגל גם על הגליל וגם על הכדור.
התרגול על הכדור מאוד מאתגר, ודורש ריכוז גבוה ויכולת להגיב לתנועה וחוסר איזון מתמיד - ב360 מעלות.
מומלץ לאנשים ספורטיביים, שכבר מנוסים בתרגול על באלאנס בורד רגיל ורוצים לאתגר את עצמם עוד.
אם כבר יש לכם באלאנס בורד - לא משנה של איזו חברה - תוכלו לרכוש את המנגנון 360 בנפרד ולהתקין אותו בבית בעצמכם, או להגיע אלינו ונתקין לכם ללא עלות.

מקווים שעזרנו לכם להבין איזה באלאנס בורד מתאים לכם!
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה